Eleganca in stil, to so izdelki Mima

snow_white_dark_pink_1Inovativni izdelki, ki se prodajajo pod blagovno znamko Mima prihajajo izpod rok dveh staršev, ki sta se leta 2009 med vzgajanjem svojih dveh otrok odločila, da bosta poenostavila življenje staršev v prihodnosti. Tako se je rodila v istem letu rodila blagovna znamka Mima.

Davy Kho, oblikovalec, ki se je rodil v Indoneziji, odrasel na Nizozemskem je živel ter delal v Milanu in  Parizu. Med drugim je sodeloval pri oblikovanju telefonov, kavnih aparatov ter tudi notranjosti v letalih. Od leta 2009 se popolnoma predaja razvoju svoje blagovne znamke Mima.

Yolanda Pablo, oblikovalka, ki je na prestižni italijanski oblikovalski šoli leta 1995 spoznala Davyja je oblikovala nekaj kolekcij za različne blagovne znamke. Ker je z družino potovala in živela v več EU mestih ji je uspelo združiti globalne trende z njenimi idejami. Te ideje sedaj uspešno uporablja pri snovanju oblazinjenj pri različnih modelih blagovne znamke Mima.

Voziček Mima, drugačen od drugih

Že ko prvič srečate voziček Mima boste opazili razliko. Ne glede na to, da so otroški vozički po namembnosti enaki in tako tudi večinoma po videzu tudi je voziček Mima drugačen. Ko naključne sprehajalce vprašate, a se strinjajo s tem je odgovor v večini da. Ko pa jih vprašate kaj je tisto, kar voziček naredi drugačnega ne zna odgovoriti skoraj nihče.

Voziček Mima je povsem zaobljenih oblik, zaobljena ja celo košara za novorojenčka ter sedežni del, ogrodje pa je povsem minimalistični, ki stremi k odprtemu prostoru. Izbrani materiali najboljše kvalitete pa že tako posebnemu vozičku dodajo pridih popolnosti v eleganci. Zato je voziček Mima nemalokrat prva izbira slavnih oseb, raznih TV voditeljic, igralk… Tudi v Sloveniji voziček Mima pri svojih otrocih uporablja kar nekaj naših TV voditeljic.

Žal je zaradi samosvojih lastnosti voziček Mima v določenih lastnostih tudi bistveno slabši od konkurence. Prva je ta, da ima otrok bistveno manj prostora, kot ga bi imel v otroškem vozičku priznanih blagovnih znamk, ki že desetletja izdelujejo otroško opremo. Druga poglavitna pomanjkljivost, za mamice, pa je to, da ima voziček zelo, zelo malo prostora za drobnarije.

Otroška oprema Mima

Mima kot zelo mlada blagovna znamka sledi trendom in proizvaja tudi nekatero ostalo otroško opremo. Sledi pa tudi svojim smernicam in proizvaja opremo, ki je drugačna od konkurence. Njihov stolček za hranjenje moon je po videzu spet nekaj nenavadnega. Brez težav ga umestite v vsak stilsko oblikovan dom, a marsikateri starš bi imel pomisleke ali bi dal otroka vanj. Še najbolj klasičen se zdi avtosedež blagovne znamke Mima, a tu je razlog popolnoma preprost. Pri avtosedežih narekuje oblikovanje varnost, ki je na prvem mestu in zato ostane bistveno manj manevrskega prostora pri oblikovanju kot pri ostali otroški opremi.

Kje kupiti Mimo?

Preverili smo tudi nekaj ponudnikov, ki ponujajo blagovno znamko Mima in cenovno najbolj ugodna je bila otroška trgovina Bimbo, ki pa je dobro založena tudi z vozički ter otroško opremo ostalih vodilnih blagovnih znamk.